1. strona główna
  2. dostawa

dostawa

JAKIE SĄ OPCJE I KOSZTY DOSTAWY?

FEDEX
Zamówienie poniżej 300 zł - dostawa 15 zł

KURIER POCZTOWY48H
Zamówienie poniżej 300 zł - dostawa 12 zł

Koszt dostawy naliczany jest jednorazowo, bez względu na ilość zamówionych produktów.

DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 300 ZŁ, DOSTAWA JEST BEZPŁATNA :)

JAK SZYBKO WYSYŁACIE TOWAR?

Staramy się kompletować i wysyłać zamówienia następnego dnia roboczego, po dniu, w którym zostało złożone zamówienie. Maksymalnie do 3 dni roboczych.

Dla zamówień złożonych od poniedziałku do czwartku, jest to zazwyczaj kolejny dzień.
Dla zamówień złożonych w piątek i w weekend, przeważnie wysyłamy paczki w poniedziałek.
W okresach świątecznych, terminy mogą się wydłużyć - o czym będziemy od razu informować.

Jeśli zależy Ci na tym, aby przesyłka dotarła w konkretnym czasie, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, aby potwierdzić termin:
Napisz na: KONTAKT@CHOKA.PL
Lub zadzwoń: 796 209 250

Dołożymy wszelkich starań, aby paczka dojechała na czas!

JAK SZYBKO FIRMA KURIERSKA DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?

FEDEX
Zazwyczaj w 1 dzień roboczy. Maksymalnie do dwóch dni roboczych.
W przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy, powinien zostawić awizo i podjąć drugą próbę dostarczenia przesyłki.

KURIER POCZTOWY48H
Do 2 dni roboczych dla paczek nadanych do godz. 15. Zazwyczaj paczki doręczane są w ciągu 1 dnia.
W przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy, pownien zostawić awizo - paczka będzie do odebrania z placówki Poczty.

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 - 18.00. Pora zależy od miejsca dostawy, warunków na drodze i wybranej firmy kurierskiej.

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PACZKI?

Przeważnie kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, dlatego warto podać numer telefonu. Nie możemy tego jednak zagwarantować, ponieważ kurier nie ma takiego obowiązku.

CO ZROBIĆ, GDY PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Najłatwiej skontaktować się bezpośrednio z wybraną firmą kurierską i podać numer przesyłki.

Możesz też skontaktować się z nami. Postaramy się pomóc!

W tym celu, najlepiej odpisz na maila z potwierdeniem nadania paczki (dzięki temu, będziemy mieli od razu wszystkie informacje niezbędne, aby sprawdzić status przesyłki).

Możesz też napisać na: KONTAKT@CHOKA.PL
Lub zadzwonić: 796 209 250

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze - gdyby została uszkodzona podczas transportu, prosimy o sporządzenie protokołu szkody przy kurierze i skontaktowanie się z nami.
UWIELBIAMY CIASTKA! TY TEŻ? WIĘCEJ INFORMACJI O NASZYCH CIASTKACH ZNAJDZIESZ TU.
KORZYSTAJĄC ZE STRONY WYRAŻASZ ZGODĘ NA UŻYWANIE PLIKÓW COOKIES. DOSTĘPEM MOŻESZ ZARZĄDZAĆ W USTAWIENIACH TWOJEJ PRZEGLĄDARKI.