Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego (Sklep), działającego pod adresem choka.pl, prowadzonego przez CHOKA, z siedzibą w miejscowości Gać 7b, 05-155 Leoncin, NIP 5222785056, REGON 141865877 zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację zapisów Regulaminu i Polityki Prywatności.
Kontakt ze Sprzedającym i sposób porozumiewania się:
telefonicznie, na numer: 796 209 250, w dni robocze w godz. 11.00 - 18.00;
mailowo, na adres: KONTAKT@CHOKA.PL, w dni robocze w godz. 11.00 - 18.00;
listownie, na adres CHOKA, ul. Lipowa 13C/1, 84-200 Pętkowice
W celu korzystania ze Sklepu po stronie Użytkownika muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: urządzenie z dostępem do sieci Internet, minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768 pikseli, zainstalowana i zaktualizowana wersja przeglądarki internetowej Internet Explorer, Chrome, FireFox, Opera, Safari z włączoną obsługą JavaScript i Cookies, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
DEFINICJE
Użytkownik - osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu.
Kupujący - użytkownik, który złożył i opłacił zamówienie w Sklepie.
Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.1964r. Nr 16 poz. 94)
Sklep - sklep internetowy, działający pod adresem choka.pl.
Sprzedający - CHOKA, z siedzibą w miejscowości Gać 7b, 05-155 Leoncin, NIP 5222785056.
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
W celu złożenia zamówienia, Użytkownik zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
Wybrać produkt lub produkty, poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”
Przejść do widoku „Twój koszyk”, wybrać sposób dostawy, podać dane i adres dostawy. Użytkownik może także wypełnić dane do faktury za zakup. Na tym etapie użytkownik może zmienić zamówienie lub dane i adres dostawy. Po przejściu dalej, poprzez naciśnięcie guzika „zamawiam i płacę”, Użytkownik może zmienić Zamówienie, w szczególności skorygować błędy we wprowadzonych danych, do chwili nadania przesyłki, poprzez bezpośredni kontakt ze Sprzedającym.
Nacisnąć guzik „zamawiam i płacę”, wybrać formę płatności i opłacić całość zamówienia wraz z kosztami przesyłki.
Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje w momencie opłacenia przez Użytkownika pełnej kwoty „do zapłaty”. Na adres e-mail Kupującego zostanie wysłana automatyczna wiadomość e-mail potwierdzająca, że Sprzedający otrzymał zamówienie. W kolejnej wiadomości e-mail Kupujący zostanie powiadomiony o nadaniu przesyłki.
CENY TOWARÓW I PŁATNOŚĆ
Wszystkie ceny produktów podawane są w PLN i są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
Użytkownik może wybrać jedną z następujących form płatności:
natychmiastowa płatność przelewem za pośrednictwem serwisu DotPay,
natychmiastowa płatność kartą kredytową za pośrednictwem serwisu DotPay,
natychmiastowa płatność wirtualnym portfelem za pośrednictwem serwisu DotPay.
Ceny produktów nie obejmują kosztów przesyłki.
Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że strony Umowy Sprzedaży postanowią inaczej.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA
Zamówienia zazwyczaj są pakowane i nadawane nastepnego dnia roboczego, po przyjęciu zamówienia, maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
Koszt dostawy na terenie Polski: 9.90 zł (kurier Pocztex 48h), 11 zł (paczkomaty Inpost), 15 zł (FedEx).
W stosunku do Kupujących niebędących konsumentami, Sprzedający nie odpowiada za ew. opóźnienia dostawy.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsumentom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, na zasadach określonych poniżej:
W terminie 30 dni od dnia, w którym Konsument, lub osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, wszeszli w posiadanie zamówionych produktów, bez podania przyczyny, a do zachowania niniejszego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Pisemnie, za pośrednictwem poczty e-mail, na adres: 796 209 250, lub listownie na adres podany w § 1 Regulaminu, pkt.3
Za pomocą formularza odstąpienia od umowy, dostępnego tu: Formularz odstąpienia od umowy, który można skopiować lub załączyć do wiadomości e-email lub za pomocną innego, jednoznaczego oświadczenia, zawierającego datę odbioru zamówienia, dane Kupującego (imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe), wraz z informacjami pozwalającymi na identyfikację zamówienia i listę produktów, których odstąpienie dotyczy oraz datę odstąpienia.
Sprzedający potwierdzi niezwłocznie otrzymanie odstąpienia od umowy na adres mailowy Kupującego, podany w zamówieniu. Zwracane produkty należy odesłać na adres wskazany przez Sprzedającego w zwrotnej wiadomości e-mail.
Konsument ma obowiązek zwrócić produkty Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktów przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedający zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia zamówienia, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o odstąpieniu od Umowy.
Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującym niebędącym Konsumentami.
REKLAMACJE
Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Kupującemu rzeczy bez wad.
Rękojmia przysługuje tylko Konsumentom. Strony, Kupujący niebędący Konsumentem oraz Sprzedający, wyłączają między sobą rękojmię za wady fizyczne i prawne.
Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może zażądać obniżenia ceny, odstępienia od Umowy sprzedaży (o ile wada jest istotna), lub żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie, w ramach przesłanek dozwolonych prawem, zależnie od okoliczności.
Sprzedający ma obowiązek wymienić produkt lub usunąć wadę w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
Jeśli naprawa lub wymiana produktu są niemożliwe, albo wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie.
Reklamacje najlepiej składać pisemnie, za pośrednictwem poczty e-mail, na adres: KONTAKT@CHOKA.PL, lub listownie na adres podany w § 1 Regulaminu, pkt.3.
Reklamacja powinna zawierać: dane kontaktowe Kupującego, datę otrzymania reklamowanych produktów, informacje pozwalające na identyfikację zamówienia i produktów, których reklamacja dotyczy, datę złożenia i treść reklamacji.
Sprzedający potwierdzi niezwłocznie otrzymanie reklamacji, na adres mailowy Kupującego. Wadliwy produkt należy dostarczyć na adres wskazany przez Sprzedającego w zwrotnej wiadomości e-mail, z dopiskiem „reklamacja”, wraz z dowodem zakupu (mogą to być dane pozwalające na identyfikację zamówienia i reklamowanego produktu w Sklepie, np. e-mail z potwierdzeniem zamówienia).
Sprzedający rozpatrzy reklamację i ustosunkuje się do żądania Kupującegow w ciagu 14 dni, od jej otrzymania.
PRAWA AUTORSKIE
Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazwa Sklepu, elementy graficzne produktów i Sklepu, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedającemu. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedającego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.05.2018r. i ma zastosowanie do zamówień składanych od tej daty.
Regulamin może ulec zmianom, mającym na celu dostosowanie go do obowiązujących wymogów prawnych lub funkcjonalności sklepu. Użytkownicy zostaną o tym powiadomieni na 14 dni, przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian w Regulaminie, realizowane są zgodnie z jego dotychczasową treścią.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się̨ odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania kwestii spornych, m.in: zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży; skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronach UOKiK, może też skorzystać z unijnej platformy ODR.
Wszystkie informacje zawarte w Sklepie, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 KC, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 KC.
W zakresie umów zawieranych między Sprzedającymi a Kupującymi niebędącymi Konsumentami, Sprzedający ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Kupującego.
UWIELBIAMY CIASTKA! TY TEŻ? WIĘCEJ INFORMACJI O NASZYCH CIASTKACH ZNAJDZIESZ TU.
KORZYSTAJĄC ZE STRONY WYRAŻASZ ZGODĘ NA UŻYWANIE PLIKÓW COOKIES. DOSTĘPEM MOŻESZ ZARZĄDZAĆ W USTAWIENIACH TWOJEJ PRZEGLĄDARKI.